Monday, April 21, 2014

KFC

Yeay supervisor belanja makan malam Hari ni :) terima kasih Dr. :)

Berdenyut-denyut..

Huihhh... tension sudah datang meh... pening kepala.. sakit kepala.. migrain sudah datang balik... arkkkkk.....

Sunday, April 20, 2014

Aku Budak Biasa...


Aku budak biasa je..
Sangat biasa..
Sampai kadang2 terlampau biasa...
Sometimes..
Aku garang.. Aku kuat marah..
Aku gila.. Aku serabut..
Tapi aku kan manusia..
Manusia tidak sempurna..
Ada kekurangan..
Ada kelebihannya..
Aku budak biasa..
Takde harta.. duit.. wang ringgit..
Yang ada hanya hati...
Susah nak dijaga..
Sangat rapuh jiwanya..
Kadang kala perlukan pertolongan..
Kadang kala perlukan bantuan..
Sokongan dan semangat...
Dan sometimes...
Aku cuma mahu yang biasa je..
Yang relax..
Yang cool...

-HANILIA89-



Lirik lagu Selimut Tetangga (Repvblik)

Hei korang.. macam pelik je kan tajuk lagu tu? tapi sumpah.. memang besh of the besh :) hehehe.. selimut pun boleh buat lagu taw.. cayalah band Repvblik.. terbaik lagunya...korang tak percaya? cuba dengar kat youtube ke 4shared ke.. serius best banget!.. kerennnn... hehehhe... nampak tajuk pelik tapi karyanya best :)

Bersabarlah sayang aku akan pulang 
Jangan dengarkan gosip murahan tentang aku 
Berjanjilah sayang ku slalu setia 
Meski ku tak selalu di sampingmu 
Tak usah kau menangis meratapi aku 
Tak perlu kau berfikir ku meninggalkanku 
Mana mungkin selimut tetangga 
Hangati tubuhku dalam kedinginan 
Malam malam panjang setiap tidurku 
Selalu kesepian 
Mana mungkin selimut tetangga 
Hangati tubuhku dalam kedinginan 
Malam malam panjang setiap tidurku 
Selalu kesepian 
Berjanjilah sayang ku slalu setia 
Meski ku tak selalu di sampingmu 
Tak usah kau menangis meratapi aku 
Tak perlu kau berfikir ku meninggalkanku 
Tak usah kau menangis meratapi aku 
Tak perlu kau berfikir ku meninggalkanku 
Mana mungkin selimut tetangga 
Hangati tubuhku dalam kedinginan 
Malam malam panjang setiap tidurku 
Selalu kesepian 
Mana mungkin selimut tetangga 
Hangati tubuhku dalam kedinginan 
Malam malam panjang setiap tidurku 
Selalu kesepian 
Bersabarlah sayang aku akan pulang

Sabun Thanaka: Lemon & Honey

Hai korang semuaaaa... selamat tengah hari.. selamat lunch.. makan apa tu?? hehehe mesti sedapkan makan dengan family.. sob3.. saya yang jauh diperantauan nie.. makan sambil mengadap laptop lah jawabnya.. hehehe.. so!!.. hari ni nak review sket lah produk baru beli... tapi produk ni harga murah je.. dan yang penting halal.. :) Selama ni kita asyik dengar pasal produk Thanaka tapi dia punya bedak sejuk kan.. Sebab Nora Danish pakai hehehe... sekarang nak cerita pasal Sabun Thanaka: Lemon & Honey.. okeh sebenarnya baru pakai 5 - 6 kali je.. tapi memang rasa refreshing bau lemon tu... sebenarnya ia adalah untuk whitening soap.. dan sangat selamat sebab guna bahan semulajadi.. so setakat ni sangat suka bau dia.. boleh digunakan untuk muka dan badan... so kita tunggu la resultnya okeh... heheh kalau saya rasa okey saya akan reccomend pada pembaca2 semua :)  Tapi lepas mandi memang rasa kulit lembut sangat :)  Katanya kalau penggunaan berterusan boleh buat kuli gebu2 gitu.. hehehe tengoklah macam mana kan.. korang cubalah tak rugi pun sebab harga murah sangat!..


gambar dari google.. heheh dah buang pulak kotak dia... -_-

Lagu2 Wajib Dengar!

Hai korang semua.. heyooo selamat pagi ahad... very2 calm day... very2 happy day.. hari ni pepagi dah ebrjalan pusing kampus dengan cik Chum_Chum.. sob3.. esok dia dah nak pegi Paya Maga.. Sedihnya aku tak dapat ikut.. arrrkkkk... sedih!.. tapi takpe.. aku doakan ko happy kat sana.. happy2 gak jangan lupa buat research hahaha...

Okeh back to the topic!.. Sebenarnya lagu2 wajib dengar bagi aku.. hehe kalau korang tak suka takpe hehe.. tapi yang mana belum pernah dengar cuba korang dengar... memang best.. aku tak tipu.. hehehe.. jom tengok list aku nie:

1- Selimut Tetangga - Repvblik

2- Cinta Terakhir - Indie Cherbon (tak pasti nama penyanyi)

3- Akhiri Penantianku - Alif Satar

4- Disaat Sendiri - Dadali (rasa macma sambungan lagu Disaat Aku Mencintaimu)

5- Dengarlah Bintang Hatiku -  De Meises

Ni top lagu yang selalu aku dengar sekarang hehehe... best.. boleh layan mehhh.. korang try dengar... :)